Tempahan Kek Velvet Kukus Lapis HawFlakes

By LiNa_Pg - Monday, April 29, 2013

Alhamdulillah.....baru seminggu tayang gambar Kek Velvet Kukus Lapis HawFlakes kat fb dan juga blog TMK ni sudah ada yang order.Walaupun saya belum membuka tempahan, tp kastemer tetap kek karamel saya sudah merisik untuk mencuba kek ni...Ekceli saya tak berani nk buka tempahan memandangkan beru sekali mencuba..takut ada kesilapan teknikal..tak ke naya tu...Namun kepercayaan yang diberikan membuatkan saya berani mengambil tempahan ni...Hasilnya Alhamdulillah..menjadi dengan sempurna..
Kepada sesiapa yang ingin mencuba kek lapis hawflakes ni silalah e-mail  atau contact saya di fb ya...(untuk Penang area sahaja).Owh..sebelum tu saya nak nyatakan di sini, Kek Velvet kukus lapis hawflakes ini bukan kek lapis sarawak ya...Ini kek lapis biasa sahaja..Jadi harganya tidaklah mahal berbanding kek sarawak

masih mengekalkan warna yang sama.Apa pun pink tetap layer paling atas haha..
 Ada gak air yg menitik.Kali ni saya tak tutup ngan aluminium foil sebab kek terlalu tinggi hampir melimpah keluar loyang.Saya guna loyang bulat 9inci
Ready to pick up...terima kasih ya Sidah...sudi order

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Alhamdulillah rezeki, semoga lebih sukses lagi dlm biz ya

    ReplyDelete
  2. @EmbunRosaliza

    Alhamdulillah..syukur sangat atas rezeki yang diberikan oleh Allah s.w.t...
    Terima kasih kekandaku..amin ya Rabbal Alamin

    ReplyDelete
  3. asalam lina..kalau dekat acik pn teringin nak tempah..lagi2 kek coklat moist tu

    ReplyDelete
  4. @Acik Erna
    Wslm acik..rcp kek coklat dah ada..nanti acik boleh wat sndiri..

    ReplyDelete
  5. Sa;a...rezeki jgn di tolah...syukur...cantik warna kek akk tu...

    ReplyDelete
  6. @Sheila Shafeareen

    Betul tu..rezeki jgn ditolak...kaler pilihan tetap pink hihi

    ReplyDelete
  7. Salam sis..jemputlah brkunjung ke blog HV. Byk koleksi shawl dan tudung2 menarik.jgn lupa follow ye.. :)

    Terima kasih
    ~Hijab Valley ~
    http://hijab-valley.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. kak lina pink itu menawan...sedap eh asam manis..zila baru belek semalam resepi ni..tup tup keluar

    ReplyDelete