Tempahan Kek Indulgence Cheese Chocolate Moist Lagi...

By LiNa_Pg - Monday, December 02, 2013

Alhamdulillah...
Pembuka tirai di bulan Disember, lagi tempahan untuk kek bertingkek2 ni hehe..syukur Alhamdulillah....sangat berbaloi membuat kek ni..walaupun banyak masa diperlukan untuk siapkan kek ni..tp hasilnya memuaskan hati saya.Kali ni semuanya berjalan lancar.Tiada kejadian behind the scene seperti tempahan sulung mggu lepas..Ya lah dah ada sket pengalaman untuk dijadikan iktibar hehe.
Feed back dari kastemer yg pertama sangat2 memberi semangat kepada saya....suka tul dapat kastemer camtu..
Kali ni kastemer yg baru pestaim tempah dari saya untuk besday anaknya.Deko cam biasalah simple jer..tapi rasa insyaAllah sedap.
Untuk menempah boleh contact saya melalui e-mail (kat side bar yea bwh gambar kek promo)sengaja saya tak bagi no hp sebab takut lak ramai yg nk berkenalan ahaks...but no worries sy sentiasa online e-mail sy tu (on the go gitew)
Kek ni saya cuma buat satu saiz sahaja iaitu basic kek Coklat Moist menggunakan loyang 91/2 inci.Selepas deko rasanya dah cecah saiz 10in kot..Selepas post kat fb last wk,ramai jugak yg bertanya untuk order yg 1/2kg..sori sangat2 ya..sy cuma buat saiz ni jer..kek sahaja dah mencecah 1kg, bila dah tambah coklat mousse dan layer cis berat dah jadi 2kg++.

Sori yea gambar kelabu asap snap memalm buta guna enpon plak tu, bukan apa dah snap gambar kira okeylah..kalau kastemer mai amek awal pun tak kelam kabut nk snap dah hihi...
Kalaun nk tengok hasil post mortem boleh tengok SINI
Kalau nk order hantar e-mail kat cheq nooo....tp awal sket yea..s

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Amboii..terlioq tengok.....mesti budak-budak suka nak makan COKLAT tu...hahahaa...


    x0x0 ^___^

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah pembuka tirai december dgn kek yg 5*, semoga terus sukses daan dpt byk tempahan kek ni. Makcik kayo2

    ReplyDelete