Tempahan Kek Marble

By LiNa_Pg - Sunday, April 13, 2014

Assalamualaikum...
Selamat berhujung minggu buat semua pengunjung blog TMK..hari ni apa programa bersama keluarga tersayang??Nampaknya kami sekeluarga terperap jer kat umah sebab ada projek yg harus diselesaikan..
Okey arini cuma nk buat n3 ringkas jer..Kemarin punya tempahan..Kek Marble 2 biji..ditempah oleh regular kastemer saya...Alhamdulillah rezeki dari Allah s.w.t...walaupun tidak banyak tapi tidak pernah putus...syukurrr

Kalau berminat nak menempah, silalah hantar e-mail kepada saya..tp mggu ni order dah penuh ya...tempahan selepas 20hb April

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. salam kak lina..

    alhamdulillah rezeki x pernah putus2..semoga bertambah murah rezeki kak..amin.

    ReplyDelete
  2. salam...akk..nak tanya kalau saya nak survey harga boleh x...kalau saya nak tempah kek tuk perasmian majlis berapa harganya..blh bg sy quotation harga..atas tu sy nk mnta lukis logo..sy nk tau harga...sbb majlis bln 5...de x buat kek dua tingkat..kalau tidak ada kek besar mana akak boleh buat? size 3++kg ke brapa harga? (tulip_perfume@yahoo.com) ni email sy

    ReplyDelete
  3. salam...akk..nak tanya kalau saya nak survey harga boleh x...kalau saya nak tempah kek tuk perasmian majlis berapa harganya..blh bg sy quotation harga..atas tu sy nk mnta lukis logo..sy nk tau harga...sbb majlis bln 5...de x buat kek dua tingkat..kalau tidak ada kek besar mana akak boleh buat? size 3++kg ke brapa harga? (tulip_perfume@yahoo.com) ni email sy

    ReplyDelete