Kenapa Follower Blog Makin Berkurang??

By LiNa_Pg - Thursday, January 28, 2016

Alamakkkkk..apa dah jadi ni?Semakin hari makin kurang follower blog TMK.Saya perasan dr bulan Disember lps lagi,follower sy melebihi 1600++.Masa tu sy kat kampung sekali sekala jer dapat jengok blog..tup² follower tinggal 1606.Sangkaan saya ada la yg unfollow tu..Tapi bila jumlah berkurang lebih 200 orang,cam pelik lak.Takkan la unfollow secara berjemaah pulak huhuhuuuu..Sedih tau tgk makin kurang makin kurang..
Tak puas ati punya pasal,saya gugel cari info,rupanya blogspot sedang remove yg mana x aktif dan yg follow guna akaun lain.Depa nak yg guna google akaun jer.So,kepada follower tersayang,sila follow kembali blog TMK guna google akaun yea..pleaseeeee...Dah follow jangan lupa tinggal jejak untuk saya kunjung balas

Rakan² blogger cuba cek follower kurang ada kurang atau menten jer

  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Perasaan gak...tp xder la seramai Lina punya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kak atie..mmg sedih kan bila mkin kurangggg mkin kurang follower

      Delete
  2. Salam singgah ,, ingat kita sorang jer, rupanya ada ramai lagii hhuu,,ingatkan dah ramai unfollow jugak ni.. Tengok makin drop beno..

    ReplyDelete
  3. salams,

    alahai akhirnya dapat jawapan setelah bw kat sini
    saya pun mengalami nasib yg sama, follower semakin menyusut...

    ReplyDelete
  4. @Wani Sukarno
    Rupanya ramai blogger yg ssh hati hehee..saya pun sama..sbb tgk makin kurang

    ReplyDelete
  5. @AMIIZAA
    wslm..jenuh jugak mencari jawapan sbb x puas ati mkin menyusut jer follower..harap lps ni kembali seperti biasa

    ReplyDelete
  6. Ingatkan kak rose punya jer yg unfollow berjemaah...tapi memang makin hari makin berkurang pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua kot kak rose..cuam tuan blog perasan atau tak jer.Sama terperasan sbb ramai sgt yg brkurang

      Delete
  7. assalam sis, saya pun alami yang sama, reduce dekat 200 juga. Saya dah follow sis, nanti sis boleh follow saya pula . Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  8. @Norzi beautilicious house
    wslm..tq saya dah kunjung balas dan follow jugak :)

    ReplyDelete
  9. Kuranggggg :'( Tiba-tiba rasa sedih . hahaaa

    Blog : http://mawarassufi.blogspot.my/

    ReplyDelete