Tempahan Kek Buah Dan Kek Karamel

By LiNa_Pg - Monday, March 07, 2016

Alhamdulillah..kek buah kukus dan kek karamel semakin mendapat sambutan.Kek Buah boleh ditempah sepanjang masa..bukan hanya pada hari perayaan ya..Berminat nak tempah kek buah sila pm saya di fb Malina LiNa Pg 
Kalau nk tempah 1 pack saiz kecil pun boleh..tp saya kena kumpul order dulu.Lepas ct sekolah nnt baru saya mula buat dan poskan.Sapa berminat untuk cuba dulu cepat2 roger ya...kotak untuk mini pack sangat terhad..saya oder dr KL nuuuuu (gigih kan?)

 Kek Buah Saiz Besar (9in) 
 Mini pack
 Ini tempahan minggu lepas punya..tuan tanah x sempat nk upload di blog..
Nak order meh habaq cepat
 Kek Karamel ni x boleh di pos ya...kek buah jer saya pos
 Yg ni kastemer req potong



  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Assalam Lina,
    waduh rindunya tak singgah sini…
    business nampak berkembang gitu…samalah macam akak..
    kek kukus buah yang mendapat sambutan compared dari kek2 yang lain..
    cantik kek lina ni nampak gebu lah, no wonder ramai yang order..…:)

    ReplyDelete