Bloglist Hilang??

By LiNa_Pg - Sunday, October 02, 2016

Alamakkkkk
Apa dah jadi ni tetiba bloglist saya hilang dari radar.Baru 2 hari xbuka blog dah hilang.Kawan2 jangan salah sangka ya..saya x buang list kat side bar tu.
Petang Jumaat odw nak bawa anak2 mandi kolam..maz wasap tanya camana  bloglist dia boleh hilang..dgn confident cakap maybe templete dia dah obselete..pastu minta maz BW kat TMK ni ada ke idok bloglist..sekali maz kata hilangggggg..Alamak..pada hal baru jer tgk ari Khamis elok jer ada.
Kepada kawan2 blogger minta komen kat bawah ni ya untuk saya masukkan semula url blog masing2.Saya akan masukkan dulu blog yg mana saya masih ingat nama2 blog.Maklumlah beratus jugak bloglist kat TMK ni.
Minta kerjasama semua ya..Kalau tidak, xde la url blog u olls huhu.
Akhir kalam..selamat menyambut Maal Hijrah buat semua.

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Kita sama. Saya baru perasan my bloglist hilang hari ni. Haish! Sibbaik kebanyakan blog dah pernah save dlm reading list dlm dashboard. Kalau tak, jenuh nak ngular balik cari blog2 tu semua. Take care, sis.

    ReplyDelete