Tempahan Kek Indulgence Cheese Dan Marble Baked Cheesecake

By LiNa_Pg - Thursday, June 15, 2017

Alhamdulillah..
Ingatkan bulan posa ni xde lah yg nk mkan kek, rupanya ada tempahan jarak jauh.Kastemer saya ni dari PD nismilan nu mai ke Penang atas urusan keje.Saja katanya tingin nk merasa kek Indulgence Cheese Chocolate Moist dan Marble Bakes Cheesecake pulak.Sebelum ni (hujung tahun lepas) beliau pernah menempah kek coklat lava, kek karamel, kek buah dan brownies.Ha amek sekali order macam2 terus.Terima kasih Puan Maya.Halal apa yang kurang.Ekceli lama betul saya x buat Marble Baked Cheesecake tu rasanya dah dekat 3tahun huhuuu..Kalau Indulgence ada jugak la 3-4 biji tahun lepas.Cuma kalau 2017 baru kali pertama.

ICCMC
Marble Bake Cheesecake.Tekturnya padat seperti Classic Cheesecake, bahan mewah menggunakan whipping cream dan bukan susu segar/susu cair
Bulan puasa ni banyak saya terima wasap untuk menempah kek raya.Minta maaf sangat2 tempahan kek raya dah lama saya tutup.3 minggu sebelum Ramadan lagi.Semua payment pun telah dibuat oleh kastemer saya.barang2 baking dah siap dibeli.Tunggu masa jer utk stat

  • Share:

You Might Also Like

0 comments